Kanssamme työympäristön uudistaminen on helppoa ja sujuvaa. Olipa kyseessä yksittäisen työpisteen tai koko yrityksen kalustaminen, tarjoamme joustavan palvelun avaimet käteen -periaatteella.
Kalustamme monipuolisesti erilaisia tiloja. Asiakkaitamme ovat erilaiset ja erikokoiset yritykset, yhteisöt sekä julkishallinto. Palvelemme asiakkaamme alusta loppuun asti itse, aina kalustevalinnoista logistiikkaan ja asennukseen.
Meille on tärkeää, että sisustettavasta tilasta tulee aina asiakkaan toiveita ja tarpeita vastaava sekä työergonomiaa tukeva. Monet tuotteet ovat räätälöitävissä asiakkaan brändin mukaiseksi. Autamme asiakasta valitsemaan tarkoituksenmukaisimmat tuotteet, täydentämään lisäkalustetarpeita sekä hyödyntämään jo olemassa olevia kalusteita. Meiltä voit hankkia kalusteet myös leasing-sopimuksella.
Ekman Systems on kokonaisvaltainen kumppanisi tilasi kalusteratkaisuissa
Paikallinen ja luotettava toimija yli 60 vuoden kokemuksella
Henkilökohtainen ja kaksikielinen palvelu
Suunnittelu- ja asennuspalvelu
Nopea palvelu ja toimitukset
Kalusteet toimistoon, kalusteet yrityksille - Tutustu osaan valikoimastamme
Modeon huikea valikoima käytössäsi - Ekman Systems on Modeon yksinoikeutettu kumppani
Ekman Systems on Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan alueen Modeon yksinoikeutettu kauppias. Modeo on suomalainen julkisten tilojen, yritysten toimitilojen, hotellien ja ravintoloiden sisustamiseen erikoistunut yritys. Annamme käyttöösi markkinoiden inspiroivimman ja laajimman kalustemaailman.
Edustamme useita kansainvälisesti arvostettuja tuotemerkkejä. Eniten myymme sähkösäätöisiä työpöytiä, työtuoleja sekä toimitilojen säilytysratkaisuja, mutta valikoimassamme on myös paljon designhuonekaluja, akustiikkatuotteita, valaisimia, tekstiilejä sekä ergonomiatuotteita. Tarpeen mukaan hyödynnämme myös taitavien käsityöläisten, kuten puuseppien, verhoilijoiden ja ompelijoiden ammattitaitoa.
Modeon suuren varaston ansiosta monet tuotteet, kuten sähköpöydät ja työtuolit, ovat saatavissa nopealla toimitusajalla. Modeo-näyttelytilamme sijaitsevat Vaasassa ja Seinäjoella. Tervetuloa tutustumaan!
Kokonaisvaltaiseen palveluumme kuuluvat kalusteiden toimitus, kokoaminen ja käyttöönoton asennus. Lisäksi huolehdimme pakkausmateriaalien poisviemisestä sekä pakkausmateriaalien kierrättämisestä. Kierrätämme tarvittaessa myös asiakkaidemme käytöstä poistuvat huonekalut.
Kun tilatut tuotteet saapuvat varastollemme, ammattitaitoiset kalusteasentajat toimittavat kalusteet turvallisesti perille sekä asentavat kalusteet oikeille paikoilleen yhdessä laadittujen suunnitelmien mukaisesti. Asentajat opastavat tarvittaessa kalusteiden käyttöön ja huoltoon liittyvissä kysymyksissä. Jouheva siirtyminen vanhasta tilasta uuteen on tärkeä osa palvelulupaustamme.
Tuotteiden koekäyttömahdollisuus
Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden kokeilla tiettyjä ergonomiatuotteita ja tuoleja ennen ostopäätöksen tekoa. Tuomme valitsemasi tuotteet toimistoosi ja voit koekäyttää niitä sovitun ajan. Jos olet tyytyväinen valitsemiisi tuotteisiin, voit jatkaa niiden käyttöä, jolloin lähetämme sinulle laskun tuotteista.
Mikäli haluat palauttaa tuotteet takaisin, ilmoita siitä meille, niin noudamme koekäyttötuotteet pois ilman kuluja.
Kalusteita leasing-sopimuksella
Kalusteiden leasing-sopimus eli vuokraaminen on joustava tapa rahoittaa sisustusratkaisuja, mikäli yritys ei halua käyttää suurta summaa kerrallaan kalusteiden hankintaan. Vuokran voi lisäksi vähentää verotuksessa. Kalusteiden leasing-aika on 1–5 vuotta, minkä jälkeen asiakas voi halutessaan jatkaa sopimusta vaikka vuodeksi kerrallaan tai lunastaa tuotteet omakseen.
Vaihtoehtoisesti voimme sopimusajan päätyttyä noutaa kalusteet veloituksetta pois asiakkaan luota. Leasing-sopimuksen tekeminen edellyttää rahoitusyhtiön positiivista luottopäätöstä.
Onnistu sisustuksessasi - Mitä tulee ottaa huomioon työympäristön suunnittelussa?
Jokainen tila on uniikki - kuten myös ihmiset ja tarpeet sen sisällä. Ota haltuun Ekman Systemsin vinkit sisustuksessa onnistumiseen.
Tibnor Oy: Kestävät, helppohoitoiset ja tyylikkäät kalusteet uusiin toimitiloihin
Tibnorin uudet toimitilat valmistuivat syksyllä 2023 Seinäjoen Kapernaumiin. Kohteen arkkitehtisuunnittelusta vastasi Arkkitehtitoimisto Jääskeläinen Oy ja…
Yksilölliset työympäristöt ihmiseltä ihmiselle - Ota yhteyttä ja aloitetaan suunnittelu jo tänään!
Uuden työn keskiössä ovat ihminen ja yksilöllisyys. Meidän tehtävämme on ymmärtää kunkin yhteisön tila- ja kalustetarpeet sekä auttaa toteuttamaan ne. Ota yhteyttä ja aloitetaan unelmiesi tilojen suunnittelu yhdessä jo tänään!
Täytä oheinen lomake ja merkitse toivomasi ajankohta tarvekartoitusta varten. Suosittelemme, että palaveri järjestetään paikanpäällä, mutta tarvittaessa myös etänä. Otamme sinuun yhteyttä ja vahvistamme yksityiskohdat.
Kahviautomaatti leasing
Tarjoamme kahvilaitteita leasing-sopimuksella. Leasing-sopimus eli kahvikoneen vuokraaminen on järkevä vaihtoehto, mikäli yritys ei halua käyttää suurta summaa kerrallaan laitteen hankintaan. Vuokran voi lisäksi vähentää verotuksessa.
Kahvikoneen leasing-aika on 1–5 vuotta, minkä jälkeen asiakas voi halutessaan jatkaa sopimusta vaikka vuodeksi kerrallaan tai lunastaa laitteen omakseen. Voimme myös tarjota asiakkaalle uuden kahvilaitteen. Vaihtoehtoisesti voimme sopimusajan päätyttyä noutaa laitteen veloituksetta pois asiakkaan luota. Leasing-hinta sisältää ainoastaan kahvilaitteen kuukausivuokran, ei raaka-aineita.