Hem > Tjänster > Kontorstillbehör och affärsgåvor

Kontorstillbehör och affärsgåvor

Kontorstillbehör

Vi säljer kontorstillbehör till företag, offentliga organisationer och föreningar i Österbotten. Vi representerar kända varumärken, som har hög kvalitet och tål användning. Från vårt omfattande sortiment får du alla tillbehör, som behövs dagligen i kontoret. Allt från papper och pennor till robusta kontorsapparater och övrig utrustning för kontorsmiljön. Genom att koncentrera anskaffningarna till en leverantör, sparas tid och pengar.

Vi erbjuder våra kunder hyllisättningstjänster, som är ett kostnadseffektivt sätt att anskaffa dagliga basprodukter. Vi går igenom tillsammans med kunden ett bassortiment och tidtabell för påfyllningar.
Vi kontrollerar regelbundet att kunden har överenskomna mängder av produkterna i lagerhyllan.

Hyllisättningstjänsten effektiverar inköpen och sparar tid: Vi omsköter för kundens del beställningsförfarandet samt levererar produkterna i hyllan eller på anvisad plats. Enligt avtal kan vi plocka produkterna i hyllan om så önskas.

Samtidigt kan vi sortera lagret och slänga bort tomma förpackningar. Vi ombesörjer även de tomma laserkassetternas återanvändning åt avtalskunder. Den största fördelen med hyllisättningstjänsten är att behövliga produkter alltid finns tillgängliga, och att arbetet inte avbryts på grund av avsaknad av någon väsentlig produkt.

Det är även möjligt att beställa produkter via vår näthandel. Du kan välja mellan att avhämta produkterna som plockas färdigt i förväg eller välja hemtransport. Som lokal aktör levererar vi produkterna snabbt, och om det uppstår behov att byta något, sker även det smidigt.

Du kan även besöka vår butik och bekanta dej med urvalet samt prova produkterna. Du kan vandra runt i butiken och på ett traditionellt sätt plocka produkter i köpkorgen. Vi betjänar mellan 8.00–16.00 på vardagar. Som betalmedel används kort eller så kan vi göra faktureringsavtal.

Vi erbjuder fortfarande våra kunder en personlig betjäning. I praktiken innebär det här snabb och sakkunnig rådgivning i telefon, per e-post, i butiken och på kundbesök. Tack vare vår produktkännedom får våra kunder snabbt hjälp såväl med att välja produkter som i deras användning.

Papper behövs nu och även i framtiden – såväl som andra kontorstillbehör. Arbetsmiljön förändras ständigt och vår uppgift är att se till att vårt utbud följer sin tid.

Ta kontakt och kom och bekanta dig med Ekman Systems tjänster!

Affärs- och PR-gåvor

Företagen anskaffar affärs- och PR-gåvor åt sina kunder eller sin personal till exempel på julen eller till bemärkelsedagar. Att välja gåva är inte alltid så lätt; den borde behaga mottagaren, stärka företagets image och lämna en positiv sinnesbild av företaget.

Vi erbjuder affärs- och PR-gåvor till företag, organisationer och föreningar. Gåvan behöver inte kosta mycket, bara den är idérik och noggrant övervägd. Vi uppmanar inte att beställa onödiga prylar, utan rekommenderar produkter som är nyttiga och tål användning.

Genom val av affärsgåva kan företaget signalera sina värderingar, som till exempel miljöansvar, till sina referensgrupper. Till vårt urval hör exempelvis ekologiska, av återvinningsmaterial framställda affärsgåvor. En miljövänlig produkt kan alltid överräckas med gott mod.

Av oss kan man även anskaffa reklamgåvor, som utdelas i stora mängder till exempel på mässor. Företagets logo trycks i allmänhet på reklamgåvorna, och sålunda kan företaget lätt utöka dess kändhet. Logon kan tryckas på olika materialtyper såsom textiler, plast och metall.

Begär aktuella tips av vår försäljare eller begär urval/katalog till påseende.

Vi representerar

Reservera en gratis kartläggning!

Varaa ilmainen kartoitus!